090814

Innan jag säger någonting annat vill jag bara säga tack till Nina och Elin för att de finns i mitt liv, ni är fantastiska och jag älskar er båda två!

Över till annat nu:
IDAG SMÄLLER DET! FYFAN VAD JAG ÄR PEPPAD!
Haha, går på högvarv nu helt enkelt, virrar runt som en galenpanna och glömmer saker hela hela hela tiden- tiden flyger iväg!
Har faktiskt det mesta klart, men övertalar mig själv att någonting saknas= jag blir tokig!!!

Vet inte varför jag skriver nu, sitter i handduk och allting, men jag ville bara säga adiós!

Så..
Elin och Nina- JAG ÄLSKAR ER HÖRRNI! Hoppas ni får det sjukt bra i veckan och överlever utan mig ;)
Carro och Lisa- JAG ÄLSKAR ER MED, och vi ses när skolan börjar om!




ALANYA HERE WE COME!
ADIÓS!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dig med ! Ha det bästgumman!

2009-08-14 @ 18:59:30
Postat av: Theresia

Det blev samma för mig, jag fick veta att jag inte får läsa tyska steg 3, så alternativet jag fick var att prata med tyskaläraren om hon kunde tänka sig att undervisa steg 3 med steg 1:orna men om hon inte vill så får jag välja franska steg 1, eller någon annan kurs. Åh, känns bara så onödigt att ha spenderat 2 år till ingen nytta till tyskan. Jag blir så arg!



Thoren får fan skärpa sig, De ska inte kunna bara ta bort en kurs som man valt. Det är fasen våran framtid de leker med...

2009-08-24 @ 22:26:16
URL: http://tece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0