090831

Sista dagen i augusti, känns inte helt okej om jag säger så- GE MIG SOMMAR IGEN!!!! Tiden snurrar för fort, jag vill inte ha vinter, inte än!

Fick våra scheman idag och jag är nöjd! Är egentligen ledig imorgon, men ska upp till stan ändå för att ändra lite saker och handla lite saker, bland annat leggins! Det är ett roligt ord om inte annat... Haha, lame.
När kvällen närmade sig satt jag ute med Elin och Nina, det var nice och inte naaasty!

Nu ska jag bädda ner mig själv och se lite Vänner innan John Blund kommer och våldtar min själ (den där skrev jag mest för att retas med min käre mor som så slaviskt följer min blogg).

Pözz.

Fick hem den här idag, AWESOME!

Kommentarer
Postat av: mamma

Måste ju veta lite mer ibland..........@

2009-09-01 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0