Fotobok från Fujidirekt

Så underbart, så perfekt!

Jag vet precis vad jag ska göra och vilka bilder jag ska ha och det har jag haft tid att tänka igenom länge, har nämligen varit ute efter en sån här länge nu och titta vad jag hittade! Tror ni jag ler just nu eller? :D

 

Allt man behöver göra är alltså att skriva om fotoboken från Fujidirekt på sin blogg/ hemsida och sen får man en gratis! Man laddar hem ett program för att skapa boken och i programmet kan man lägga till effekter och text. En riktig bok fylld av dina favoritminnen och bilder skulle inte sitta fel, eller hur? Ta chansen! Att strunta i ett sånt här erbjudande är idioti! Tror ni mig inte? Spana in hemsidan då!

 

Nu ska jag börja välja ut bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0