090902

Sitter på skolan bredvid världens bästa LisaW och väntar på att klockan ska gå lite fortare så jag kan börja med min första lektion för dagen nämligen webbdesign, pepp!
Har hamnat i ett läge där jag tror att så länge jag är peppad på allt kommer allt gå bra. Får väl se hur det går, haha.

Ikväll ska jag träna ett innebandylag, känner redan nu att det kanske kommer gå käpp rätt åt helvete så jag ber om ursäkt i förväg helt enkelt.... >.<
Och eftersom det inte blev någon Robinträff igår så hoppas jag på idag!!!

Nej nu ska jag surfa vidare på det vilda internet!

NOSTALGI!

Kommentarer
Postat av: Emmää

Så, soleroshots och skattkisteglassen <3

2009-09-06 @ 13:39:48
Postat av: Isa

Vill du bli veckans blogg? gå in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg:) puss<3

2009-09-06 @ 14:00:57
URL: http://isabellaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0